آغاز نام نویسی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" در قزوین 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین از ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامّتان" ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، در استان خبر داد. 

محمد حسین باغبان‌ها مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قزوین گفت: این مسابقات با هدف، ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعداد‌های قرآنی و فراگیری فعالیت‌های قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهلت ثبت نام علاقه‌مندان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری، اظهار کرد: این مسابقات در رده‌های سنی کودکان (رده سنی زیر هفت سال)، نوجوانان (رده سنی ۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (رده سنی ۱۷ تا ۳۰ سال) برگزار می‌شود.

باغبان‌ها تصریح کرد: این مسابقه شامل بخش ویژه اعضا، بخش رقابتی استانی و کشوری، استعدادیابی قرآنی کودکان زیر هفت سال، بخش ویژه کانون، تلاوت نور، تولیدات هنری و بخش بین الملل است.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه بچه‌های مسجد و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت‌های من مراجعه کرده و در قسمت مدهامّتان در رشته‌های اعلام شده ثبت نام کنند.

به گفته این مسوول، فعالان قرآنی می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی الکترونیکی https://bachehayemasjed.ir/home در بخش فعالیت‌های من، نسبت به ثبت نام و بارگذاری اثر اقدام کنند.

وی یاد آور شد: فضای معنوی و قرآنی، حضور پرنشاط شرکت کنندگان در این جشنواره و ارتباط اعضای کانون‌ها با یکدیگر یکی از شاخصه‌های بارز این جشنواره قرآنی در سال‌های متمادی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.